Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

twine

6. 2. 2012 12:00
ČKP je standardní součást exekutorské mafie

Jsem vzorný platič, dluhy nemám, nicméně těmto vydřiduchům jsem pokutu platil. Pojišťovna mi jaksi zapomněla prodloužit smlouvu na malý motocykl, než sem si toho všiml, naskočilo tam krásné penále ve výši několika tisíc Kč. Není to sice závratná částka, ale sankce 3000 % za to že někdo jiný zaspal je celkem slušné rito pro vydřiduchy.

0 0
možnosti

Věra PohIová, 72 let, důchodkyně

5. 2. 2012 16:30
Však vy nakonec zaplatíte.

Zkoušeli to jiní. A také nakonec raději zaplatili ;-D

0 0
možnosti

zdenda.h

6. 2. 2012 21:43
Re: Však vy nakonec zaplatíte.

Paní Pohlová, zkuste si pořádně přečíst text blogu. Aniž bych to přímo napsal, je patrné, že pochybil někdo jiný, nikoliv já. Proč bych měl platit za blbost jiných, když můžu doložit, že já jsem žádnou chybu neudělal?

Možná by taky chtělo kouknout na ostatní diskusi...;-)

0 0
možnosti

Beaver.PV

5. 2. 2012 14:47
ČKP - odveta

Vážení, vy všichni, kdo jste dostali neoprávněnou žádost od ČKP, doporučuji vám adekvátně využít naše zákony a bránit se. Proti výměrům od ČKP se braňte, doložte jim všechny doklady (které oni mimochodem vlastně mají, jen zkouší, kdo jim to bez keců zaplatí) a následně na ně podejte trestní oznámení pro pokus o podvod (zabere to minimum času a můžete to udělat i elektronicky). Žádejte od ČKP náhradu škody, pokud vám nevyhoví a pokud máte nějaký volný čas, projednejte svůj případ s nějakým právníkem a zažalujte ČKP o náhradu škody včetně soudních výloh - zpravidla je nutné pro doložení skutečnosti, že auto jste nevlastnili nebo pojištění platili jet na úřad nebo do pojišťovny, takže jste byli nuceni vydat peníze za pohonné hmoty nebo jinou dopravu. Někteří méně šťastní si kvůli tomu musí vzít volno, což je také ztráta. Pokud podnikáte, musíte věnovat shánění dokuemntů čas, který by jste jinak věnovali své firmě, tj. lze to vyčíslit také jako škodu. Zahrňte všechno.

11 0
možnosti

here4u

22. 3. 2012 20:01
Re: ČKP - odveta

Jak uz zde bylo zmineno: CKP si vybira sve obeti vicemene nahodne, ale verim, ze jde zejmena o duchodce a nebo majitele levnejsich aut, ktere uz nejmene 2 roky nevlastni a je velky predpoklad, ze nebudou mit zadne pravni vedomi, uschovane dokumenty a prostredky na reseni situace.Casu mam dost a budu se praktikam firmy CESKA KANCELAR PODNIKATELU venovat.

K zivotu v Ceske Republice jsem se dobrovolne rozhodl po mnoha letech stravenych v zahranici.

Nenecham tuto luzu vykoristovat bezbranne a otravovat mi zivot a menit kladny nazor k demokraticke zemi, ktera neni "divokym vychodem", ale soucasti vyspeleho spolecenstvi.Nebranim se moznosti podat zalobu hromadnou a soudit tuto spolecnost za nekale obchodni praktiky a pokusy o podvod, ktere jsou v mnoha pripadech uspesne.Zadam vsechny, kterych se to tyka, aby me podali strucnou zpravu s telefonnim cislem na email v.28@tiscali.cz .

Ozvu se Vam zpet.

Vitek

0 0
možnosti

Andy.cz

5. 2. 2012 9:05
Už to prosím konečně pochopte!!!

Toto je naprostá klasika v této republice - krádeže za bílého dne. Soukromým firmám svých kamarádíčků naše "elita" přenechá obrovskou moc nad občany, podpoří děravými zákony a o výsledný nemalý zisk se pak pěkně rozdělí.

První soukromá firma - kancelář pojistitelů na základě ničeho si těsně před promlřením vymyslí pohledávku, spousta lidí po takové době všechny doklady nedohledá.

Pak se to prodá další firmě - vymahači dluhů, který si opět přivydělá, následuje soukromý advokát s krásným min. 6tis. paušálem za nic následován soukromým "soudním" exekutorem a stejná paušální zlodějina.

Podpořeno je to pravomocemi většími než má Policie, nulovou odpovědností a děravými zákony, jako je např. ten, že "bagatelními" pohledávkami do 10tis. se soudy pořádně nezabývají.

Tak se z ničeho dělají desetitisíce, tak naše "elita" pohatne. A jestli tvrdě nezakročíme, bude hůř!!!

1 0
možnosti

raz

6. 2. 2012 11:43
Re: Už to prosím konečně pochopte!!!

To státu křivdíte. Kancelář pojistitelů je účelné zařízení vniklé zákonem. Jinak byste neměl kde uplatnit náhradu škody když ji způsobí nepojištěný provozovatel vozidla, nebo v případě, že škodu způsobí  vozidlo registrované v cizině a nemáte jak ověřit, kde je pojištěno. To, že svou funkci vykonává v mnoha případech špatně a že tam mají v evidencích  binec, nebo že tam mají nekvalifikované pracovníky schopné tvrdit, že uzavřením kupní smlouvy nepřechází na  nového vlastníka povinnost uzavřít  povinné pojištění...to je jiná kapitola. Je to stejné jako  na všech úřadech...jaký je šéf, tak pracují jeho podřízení.

0 0
možnosti

raz

4. 2. 2012 19:39
Navrhuji autoru článku

Obrátit se na advokátní kancelář aby za Vás požadovala po Kanceláři pojistitelů náhradu škody, která Vám vznikla v přímé souvislosti s odmítnutím   jejich neprávem požadovaného plnění. Pak se role obrátí a možná se  tam bude někdo divit, zejména bude-li informován orgán státního dozoru. Na náhradu škody máte nárok a Vámi zplnomocněná advokátní kancelář bude účtovat Kanceláři pojistitelů úkony právního zastoupení . Věřte, že náhrady právního zastoupení  půjdou do tisícových částek a jen hloupý advokát případ s tak jednoznačně předjímatelným průběhem  nepřevezme a Vás to nic stát nebude a při tom se budete ohromně bavit.

2 0
možnosti

viveka

4. 2. 2012 9:30
To je šílený.

Mám naprosto stejnou zkušenost, teď jsem ve fázi druhého zasílání listin na web ČKP (jednou jsem je již zasílala před dvěma lety, teď přišel dopis na částku dvojnásobnou. Při přečtení co mě ještě čeká mě chytá amok. ;-€

0 0
možnosti

Helo

3. 2. 2012 12:11
Vyděrači z ČPK

Dneska mi od nich přišel dopis na zaplacení povinného ručení, avšak z období, kdy jsem nebyl jeho vlastníkem. Tohle jsou jasně podvodné a matoucí praktiky, které si zaslouží žalobu. Již věc řeším s právníkem, ostatním doporučuji to stejné.

1 0
možnosti

jirkan01

1. 2. 2012 19:19
Já si chtěl teď povinně pojistit staré auto

které jsem koupil jenom kvůli popojíždění po vesnici a do lesa s vozíkem - na rozdíl od služebního má kouli. Asi se na to vykašlu, tohle by mi za to nestálo a na cestě k lesu jsem policajta za celý život neviděl.

0 0
možnosti

zdenda.h

2. 2. 2012 12:24
Re: Já si chtěl teď povinně pojistit staré auto

Záleží na tom, jaké máš sousedy;-). Najednou se může stát, že tam ten policajt stát bude;-D!!

0 0
možnosti

bwhalcin

1. 2. 2012 16:42
Pro ty co se chtějí aktivněji bránit

[>-]Jelikož v současné době nemáme na ČKP žádnou pořádnou páku a počet výzev zaslaných bezúhonným plátcům povinného ručení stále rozste, vznikla iniciativa. Sbíráme všechny zkušenosti s ČKP. Až jich bude více, budou hromadně předány médiím.

spojistenim.ic.cz

1 0
možnosti

prdoch99

1. 2. 2012 16:37
Šmejdi

Právě jsem s nimi v řízení. Chtějí zaplatit povinné ručení za dobu před tím než jsem se stal majitelem. Volal jsem tam, kecy blablabla a že prej mají údaje z Centrálního registru. Nestydatě lžou, ověřil jsem si, že tam nikde vedenej na to předmětný období nejsem. Prostě zkoušej, kdo se chytne. Jejich praktiky jsou úplně stejný jako firem, který pošlou fakturu za nic a čekaj kdo se chytne. Akorát že tahle zlodějna je v tomto případě posvěcená státem.

0 0
možnosti
  • Počet článků 208
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1157x
Živnostník v.v., příležitostný novinář, fotograf, editor vlastních a obecních stránek, počítačový nadšenec. Obyvatel západních Čech s přiměřeně skepticko-optimistickým náhledem na svět. Ročník 47´.