Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Nevěděl jsem,že příspěvky cenzurujete.Můj příspěvek měl velkou podporu.Dnes jsem zjistil,že jste ho odstranili.To je ta dnešní demokracie.

0 0
možnosti
FV

Netuším co jste sem napsal, ale v celé diskuzi není ani jeden příspěvek smazaný autorem blogu (ono by to totiž bylo vidět), takže jestli Vás někdo smazal, tak Vás z nějakého důvodu smazali přímo administrátoři iDnes, což autor nijak neovlivní. A ač se mi to také nelíbí ani trochu, tak jsme na soukromém webu, kde platí pravidla majitele. I to je demokracie a svoboda. Svoboda majitele nakládat s vlastním majetkem dle svého uvážení. Něco jiného by bylo, kdyby Vás někdo smazal na Vašem vlastním serveru.

0 0
možnosti
Foto

Nejzajímavější je, že léta 1948-1989 nejvíce odsuzuje mladá generace, která je nezažila.

Lidé, kteří tato léta zažili, tak některým bylo lépe tehdy a hůře nyní, některým naopak.

2 0
možnosti
DP

D64a24d59a26k 95P42e27t74r

16. 12. 2013 4:58

Konečně objektivní posouzení, karma.

4 1
možnosti
MR

M49i60l20a31n 18R97a66d51e10k

16. 12. 2013 3:57

travicka zelena a kopretiny byly i za Hitlera, mozna kvetly i v koncentraku, nevim jak to spolu souvisi. A ta nezamestnanost - mozna ani lidem zas tak nevadi - viz priklad Dobrovize, klidne poslou Amazon do rite, tech nejakych plus minus 3000 - 4000 mist co nabizi at si strci nekam, takze to asi nebude tak horke.

6 2
možnosti
JD

STESKY PO BOLŠEVIKOVI ;-D  skoro žádná kriminalita , bezpečně bylo ... no za protektorátu taky ;-D dokonce jaké výhody pracující člověk měl.. organozovaná dovolená, zdravotní péče... ba i do lázní se jezdilo;-D .. každý měl zajištěné základní potřeby  ... jj pobratimové se od sebe učili navzájem ;-D

4 0
možnosti

Naprosto ojektivně platí, že

v r. 1968 jsme měli vyšší životní úroveň než v r. 1948.

v r.1988 jsme měli vyšší životní úroveň než v r. 1968.

v r. 2008 jsme snad měli o něco vyšší životní  úroveň než  v r. 1988, ještě bylo z čeho brát.

Prozatím vypadá tak, že v r. 2028 budeme moc rádi, když budeme míti životní úroveň, kterou jsme měli v r. 1948.

7 8
možnosti
MM

Za první republiky jsme se Švýcarskem dělili o první místo v životní úrovni v Evropě a nebýt bolševického teroru, tak jsme na stejné úrovni, jako je dnes Švýcarsko.;-D

9 1
možnosti
MM

Šedý bolševizmus stál za starou bačkoru. Z Leninových pohuňků bylo na blití, kdo mohl utekl přes víkend na chatu nebo chalupu. V mládi jsme ladili Laxenburg a chytali ryby a když přišli děti, tak jsme žili z ruky do huby a na všechno fronty a věčně nic nebylo i když Husák hlásal, že v globále máme všetko. Ten globál jsem nikdy nenašel. Pak jsem ladil Svobodnou Evropu. v patách estebáky, výslech, dejte pokoj s takovými radostmi. Cítil jsem se jako akvarijní rybka, která nemá kam utéct. A dnešní stav? Je to teprve jedná generace a na nápravu etiky, morálky a úcty k člověku, k přírodě, k zákonům je třeba až tři generace než vyroste inteligence na etické a morální výši. Mám jen Masarikovo motto: "Neboj se a nekraď."

6 3
možnosti
RP

Hledal jste špatně. Nebylo to v Globálu, ale v Brzku!

2 0
možnosti
Foto

Moc děkuji za článek... Je zajímavé, že nejvíc se o tom, jak špatně se žilo vypisují lidé, kteří se narodili po revoluci....

Měla jsem krásné dětství a nestydím se za to. Tatínek elektrikář a maminka učitelka Mš. Sourozenci i já jsme byli děti, které byly milované. Pravda, neměla jsem džíny a neviděla jsem moře, ale to není pro život důležité. Projeli jsme spoustu míst v Čechách. Dokonce jsme byli několikrát na Pražském hradě - jako Češi a mohli jsme si to dovolit. Kolik lidí si dnes prohlídne galerii a sv. Víta a Zlatou uličku a všechny další pamětihodnosti? Nemůžou, protože musí vymýšlet zázraky, aby zaplatili nájem, nakrmili a ošatili děti.  

Bylo dost věcí, které byli špatně, ale někdy mám dojem, že jich je dnes nějak víc.........

9 3
možnosti

I63v12o 34Ž54á18č33e70k

16. 12. 2013 0:17

Já jsem se narodil v roce 1958 a říkám, že se tehdy žilo špatně. i když jsme nebyli žádní disidenti.

7 2
možnosti
PV

Taky jsem odsouzenihodný, taky jsem prožil ta léta. Rozumím vám, dík za článek.R^ A ruku na srdce, takhle jsme si tu výměnu totality za demokratůru nepředstavovali. Vždyť nám vládnou úplně ti stejní komanči, jako tenkrát, jen mnohem víc kradou.

10 0
možnosti
  • Počet článků 208
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1157x
Živnostník v.v., příležitostný novinář, fotograf, editor vlastních a obecních stránek, počítačový nadšenec. Obyvatel západních Čech s přiměřeně skepticko-optimistickým náhledem na svět. Ročník 47´.