Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Hezké fotky R^ V sobotu jsem se také účastnil jednoho - v Novém Veselí, bylo příjemně teplo a slunečno. Asi po třetině cesty jsem už koblihy nemohl ani cítit :-) Naštěstí alkohol trávení trochu vylepšil :-)

0 0
možnosti
Foto

veselo je bezva v jakékoliv podobě:-)

0 0
možnosti
Foto

Jaromíre, najde prosím někde návod, jak vkládat fotky jako dřív, tj. vložit velkou, zmenšit v editoru a nastavit odkaz na velkou do nového okna? Nějak to nemůžu najít. Dík.

0 0
možnosti
VV

Ale proc o tyden driv? Mate take nejaky jiny kalendar?

0 0
možnosti
Foto

Já jsem musel zůstat u koblih, poněvadž nejsem místní a byl jsem tam autem:-(.

0 0
možnosti
Foto

R^

Sice jsem zažil asi tak před bezmála půl stoletím (Chodov, Výhledy, Klenčí, Postřekov), dodnes v paměti mně mnohé zůstalo. Dtto i stavění a hlídání,,máje"R^ I ,,chodské kolečko";-D

0 0
možnosti
Foto

P.S.: a pravej chodskej koláčR^

0 0
možnosti
  • Počet článků 208
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1157x
Živnostník v.v., příležitostný novinář, fotograf, editor vlastních a obecních stránek, počítačový nadšenec. Obyvatel západních Čech s přiměřeně skepticko-optimistickým náhledem na svět. Ročník 47´.