Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Děkuji za fotky, zahřály mne u srdce, ale zrovna tato místa se nijak zásadně nezměnila. Rád bych se zeptal, zda nemáte fotky Špalíčku a fotku bývalého Prioru, dnes Tesca. V každém případě si vás dávám do sledování a věřím, že se brzy dočkám pokračování! R^

0 0
možnosti
Foto

Ano, a také ten rohový dům na "Čáře", kde je nyní ČSOB. Býval tam senzační antikvariát a už si nemůžu vzpomenout, jak to tam vypadalo a strašně mne to mrzí. No, a samozřejmě původní Vaňkovka! 

Uvítám i fotky od kohokoli dalšího, můj mail je kojot333@gmail.com

0 0
možnosti
Foto

Bezva, moc rád jsem se zastavil a zavzpomínal na období studií v Brně :-) Poprvé v roce 1987 a to už jsem měl 4 roky po vojně. Bylo tam nádherně a mám tam stále pár hodně dobrých přátel. Ještě jednou díky ;-)

0 0
možnosti
Foto

Super, před nádražím to tehdy vypadalo lépe než dnes. To jsem netušil R^

3 0
možnosti
Foto

Brňáci tehdy říkali Kobližná ulici o které jsem měl za to že se jmenuje Gagarinova.

Vinárna Tramín, to bylo přece něco!

Šel jsem kdysi po České se svou tehdejší přítelkyní  z Arizony a povídali jsme si. (Byl jsem tehdy v Praze). Jeden z nás zastavil a říká - že vy jste Texasu!  (hrubě texaskou angličtinou). Já mu na to : tož já su z Brna ( trochu jsem to zjednodušil, jsem od Brna, z Malé Hané). Tož dnes asi tak.

BRNO I STILL LOVE YOU!

0 0
možnosti
Foto

Po převratu byla Gagarinova přejmenována zpět na Kobližnou, ale moje babička si na to nezvykla a mluví o té ulici jako o "Gagarince" :-)

0 0
možnosti
Foto

na Zelňáku parkoviště....:-)....samozřejmě karma.R^

0 0
možnosti
Foto

A ani se nám to Brno moc nezměnilo, že? :-)

2 1
možnosti

Fakt dobrý, poslední fotka mi taky šupla bítla do glocny, tak zatím aspoń jedna oprava v tom, že v roce 1980 Provázek ještě na Zelňáku zdaleka nesídlil:-)

1 3
možnosti
ME

M65i72c79h77a17l 66E73g20e67r

23. 2. 2013 23:19

Ja richtik.

Špatně jsem to Zdeňkovi formuloval, je tam dnes sídlo "divadla Husa na provázku", za Husáka přejmenovaného na "divadlo Na provázku". Kde tenkrát sídlilo, po pravdě, nemám nejmenší ponětí. Já jako malej piškot vymetal spíš kina. Družba, Moskva, Světozor :-)

Ta poslední je ale fakt zapeklitost.

Autor tvrdí, že je první z brněnské série, pak následují před nádražím, Masaryčka, Zelňák. Tak by to teoreticky mohlo bejt nekde kolem role. Ale kde? Stánek se suvenýrama by tomu odpovídal (nápis Grand Prix byl tehdy kdekoli, moc co jinýho tam psát nebylo).

Mohla by to bejt některá z těch děr kolem pátýho nástupišťa. Bedničku s rajčatama tam klidně mohli mít, to nejde vyloučit. Spíš mne na tom ale mate ten svah, kolem nádraží mi přijde moc prudkej, ačkoli od té doby to mohli srovnat.

Co nás zatím napadlo, tak kousek od šestýho nástupiště je ještě jeden takovej vjezd, teď je tam parkoviště jakýsi, tam jsou i ty stromy ...

0 0
možnosti
  • Počet článků 208
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1157x
Živnostník v.v., příležitostný novinář, fotograf, editor vlastních a obecních stránek, počítačový nadšenec. Obyvatel západních Čech s přiměřeně skepticko-optimistickým náhledem na svět. Ročník 47´.