Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pane Zdeňku,  sice opožděně, ale udělal jste mi radost.  Jo ta voda, vodní plochy.  Prostě nádherné R^R^R^

0 0
možnosti

Nádherné - krásná vodní hladina a krásná atmosféra. R^R^

0 0
možnosti

Ty fotky mi připadají jako klasické klišé. Voda se spadlým stromem, černé siluety při západu slunce... Jedinou super fotkou mi připadá to molo.

0 1
možnosti
Foto

Proti gustu... kde najdu klišé obrázky Karla Stržanovského?:-/

2 1
možnosti

R^

Nádhera. Byl jsem tam předloni, jak jinak než kolmo. I do Litschau jsme zajeli na ajne bír und ajne kafe přesně do té boudy u rybníka co je na fotkách. U Chlumu ještě tlačenice v cyklostezce, ale čím dál do Rakous tak pusto prázdno. V červenci. Celkem nás to překvapilo.

1 0
možnosti
Foto

Zajímavý, přitom v zrovna tohle městečko stojí za kouknutí - na svůj web připravuji pár fotek z Litschau. Koncem září už cyklistů výrazně ubylo, ale pořád ještě jezdili...

0 0
možnosti
Foto

Hned ta první si mne ukradla :) R^

0 0
možnosti
Foto

Pěkná podívaná a vzpomínka na létoR^

1 0
možnosti
Foto

hezký...jak focený pro rybáře:-)

0 0
možnosti
Foto

Rybníky- moje láska, napjatě jsem hledala ten můj nejmilejší, pár km od Třeboně, ale tam jste asi nebyl...Díky, potěšil jste mě:-)R^

0 0
možnosti
Foto

Děkuji za komenty - který rybník to byl? Fotil jsem toho víc, i loni, možná to někde v PC mám?

0 0
možnosti
  • Počet článků 208
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1157x
Živnostník v.v., příležitostný novinář, fotograf, editor vlastních a obecních stránek, počítačový nadšenec. Obyvatel západních Čech s přiměřeně skepticko-optimistickým náhledem na svět. Ročník 47´.