Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TK

Jé, Brno mého mládí. Díky.

Jo, kdybyste někdo věděl, marně sháním jakékoli staré foto s myší dírou a vůbec cokoli z té oblasti, kde dne stojí Prior.

0 0
možnosti
NK

KFC už místo Sputniku taky dávno není - dnes dva obchody s oblečením švédských značek. Tak nás přece jen dostali! A Baťa vidět není, je tak trošku odsazenej. V  tom úplně prvním domě na fotce sídlilo knihkupectví Naše vojsko, dnes je tam Reserved.

0 0
možnosti
SW

Moc hezke! Sice jsem Brno nezazila v roce 1980, ale moc se nam nezmenilo, ze? Jiste, prejmenovaly se ulice, ale je porad to same, spis se zmenila moda a to hlavne u dam:-P

0 0
možnosti
Foto

Dnes (26.2.) sem dostal e-mail od pana Růžičky, který jednoznačně identifikoval místo, kde stánek byl:

Od: Pavel 

Předmět: foto

Zpráva: Zdravím, poslední foto bezpečně poznávám, byl to prodejní stánek mého otce a nalézal se přímo naproti Hlavnímu nádraží v Brně. Ta brána vedla do proluky, kde byly sklady a prodej zeleniny. Proluka vznikla za války po bombardování. Teď tam stojí ten opuštěný dům kde vyhořelo kasíno a je už mnoho let opuštěný. S pozdravem P.Růžička

Tímto panu Růžičkovi děkuji a myslím, že nejen já!

1 0
možnosti
JS

Tohle Brno pamatuju. R^

0 0
možnosti
Foto

Milí brněnští přátelé,R^ přiznám se naprosto upřímně - mám radost, že jsem vám udělal radost (sakra to je šroubovaný, co?) svýma fotkama a hlavně tím stánkem. Jestli čekáte, že teď vybalím přesné místo, tak bohužel, opravdu nevím, kde to tehdy mohlo být. A jestli jsme den předtím popíjeli v nějakém tom sklípku, můžu být rád, že fotky jsou alespoň trochu ostré;-D.

V Brně jsem byl asi 3x, koncem šedesátých let jsem tam dokonce měl lásku a na vojně jsem hrozně rád poslouchal Brňáky a jejich hantec, byť hodně osekaný, protože potřebovali, aby jsme jim tady rozuměli. Jak říká Egi.

Mějte se fajnově a zase někdyV.

PS - někde bych měl mít fotky (film) z dovolené na Brněnské přehradě v roce 1987, tak časem dodám.

0 1
možnosti
Foto

Jsem mírně dojat. Ten zelňák tak nějak vypadal, když jsem tam coby děcko chodil s babičkou. A opravdu se to až tak moc nezměnilo. Liší se hlavně to oblečení, i ti lidi vypadaj jinak, dneska se víc udržujou.To centrum se moc nezměnilo to už tak nejmíň sto let, což je dobře. Ten novej nádr, až ho postaví, bude určitě moderní, skleněnej, ale už to nebude ono.

1 0
možnosti
LM

foceni na nadrazi za tvrdyho sociku? 8-o

0 0
možnosti
Foto

Dalo se, když člověk schoval foťák někam pod bundu :)

0 0
možnosti
  • Počet článků 208
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1157x
Živnostník v.v., příležitostný novinář, fotograf, editor vlastních a obecních stránek, počítačový nadšenec. Obyvatel západních Čech s přiměřeně skepticko-optimistickým náhledem na svět. Ročník 47´.