Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MM

strycek-Joe spol. s r.o.

27. 5. 2010 16:02
Jste úplně obyčejný člověk, nic zvláštního neumíte

. a proto jste plně nahraditelný. Ale klidně volte třeba ODS, jste její typický volič, který platí nízké daně.

0 0
možnosti

Alexandr Špáta

27. 5. 2010 15:55
Nakročeno máte dobře,

učinil jste první krok - zjištění, že ke svému životu nepotřebujete ani Paroubka ani ČSSD. Zbývá druhý, ve kterém zjistíte, že k životu nepotřebujete žádnou politickou stranu. No a ta třetí je holt nejsložitější - koho volit s ohledem na dluh, skutečné hospodaření, atd. Teprve pak, bych řekl, budete volit skutečně svobodně a nikoli na základě bilbordů či předvolebních ve skutečnosti nic neříkajících masáží.

0 0
možnosti
AL

nechci vyrusovat

27. 5. 2010 16:05
Re: Nakročeno máte dobře,

Tohle s Vámi pane Špáto klidně podepíši.

;-D;-D;-D

0 0
možnosti
HU

chob

27. 5. 2010 15:33
obyčejný člověk?

Moc hezky napsané. R^Taky jsem přemýšlela kdo je to ten obyčejný člověk, ale na nic sem nepřišla. Naštěstí mi to pan Paroubek vysvětlil "Obyčejný člověk jsme my všichni, kdo se nepovažují za nóbl, tedy ty, kteří volí ODS. My jsme stranou pro dolních deset miliónů - pro obyčejné lidi. Obyčejný člověk je i ten, kdo volí ODS, ale volí proti svému zájmu,"

0 0
možnosti
PK

repanak

27. 5. 2010 14:47
zajímalo by mne

jak se zlepšil vztah obvodního lékaře k Vám, když mu víckrát dáte po třicet ikoruně ?

Podá lepší výkon? Já jsem samozřejmě pro spoluúčast ve zdravotnictví ale trochu modernějším způsobem něco jako Vaši sousedé za kopečky. I když dávají více, tak je to jiný systém, jiné příjmy atd.

0 0
možnosti
IH

tantemici

27. 5. 2010 14:35
Ani já se necítím

obyčejně. Věřím, že stejně jako statisíce jiných, rozumných, za sebe a svou rodinu zodpovědných lidí - mých spoluobčanů. Lidi, nezvorejme to, prosím! Děkuji.

Jinak - autor to napsal moc hezky. Karma.

0 0
možnosti
JJ

jollyjokes

27. 5. 2010 14:18
Obyčejný člověk.

Dobře napsáno. R^

Když si vytvoříte obyčejného člověka z programu ČSSD, tak Vám vyjde, že je to hlupák neschopný či v lepším případě neochotný postarat se sám o sebe. A to prý je program pro spodních deset milionů! Skoro to beru jako urážku.

0 0
možnosti

Sergeant

27. 5. 2010 14:22
Re: Obyčejný člověk.

Taky to na mě takhle působí. Obyčejný člověče, jsi k ničemu, nic nedokážeš, potřebuješ někoho, kdo se o tebe bude starat. Divím se, že to jako urážku neberou všichni.

0 0
možnosti
B

Bobrufka

27. 5. 2010 14:15
Já pro jistotu říkám,

že nejsem obyčejná ( aby po mně ČSSD neskočila), ale jsem normální, a proto ČSSD volit nemůžu :-)

0 0
možnosti
JA

pefben2

27. 5. 2010 14:20
Re: Já pro jistotu říkám,

;-)R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 208
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1157x
Živnostník v.v., příležitostný novinář, fotograf, editor vlastních a obecních stránek, počítačový nadšenec. Obyvatel západních Čech s přiměřeně skepticko-optimistickým náhledem na svět. Ročník 47´.